Pagina instellingen

Tekstgrootte

  • Home
  • School School
    Nieuws Aanmelden en inschrijven Team Schooltijden Vakanties en vrije dagen Schoolgids Opvang Stichting Agora Werken bij Agora Contact
  • Onderwijs Onderwijs
    Missie en visie Brede vorming Passend onderwijs Pedagogisch klimaat Kwaliteit Schooladvies Veiligheid Ontwikkelingsgericht Onderwijs Lezende school
  • Ouders Ouders
    Ouderbetrokkenheid Medezeggenschap Ouderraad Klachten Privacy Verlof Informatie Hulp voor ouders
  • Impressies Impressies
    Film Foto's

Klachten

Klachten

Ontwikkelingsgericht Onderwijs

Lezende School

Pedagogisch Klimaat

Klachten   

Ervaart u een probleem op of met een van onze scholen? Probeer er eerst samen met de betrokkene(n) uit te komen. Heeft u hier hulp bij nodig of weet u niet wat nu de juiste stap is om te zetten, neem dan contact op met de vertrouwenspersoon van Agora. Dat is mevrouw Bernadette Hes. De vertrouwenspersoon is onafhankelijk en niet aan de school verbonden. Mevrouw Hes is bereikbaar via het mailadres info@in-b-tweenadvies.nl.

Komt u er met de school, ook na contact met de directeur, niet uit? Dan kunt u het probleem c.q. uw klacht kenbaar maken bij het bestuur van de school,  Agora. U kunt dat doen door het invullen van het klachtenformulier *. De vertrouwenspersoon kan u eventueel helpen om uw klacht op papier te zetten. 

Lees de volledige klachtenregeling

* het klachtenformulier downloaden, invullen (en/of opslaan op uw device) en mailen aan secretariaat@agora.nu.


Op ICB Octant is Christine de contactpersoon.

Zij heeft als taak aan de ouder met een klacht een luisterend oor te bieden en behulpzaam te zijn bij het volgen van de genoemde procedure om het conflict op te lossen.

icbs Octant

Blauwe Ring 89
1566 MX Assendelft

075 201 01 47

info@icb-octant.nl

Directeur: Stephan van der Beek

Algemeen

© 2019 Basisschool Octant
Alle rechten voorbehouden.

Onderdeel van Agora
stichting voor bijzonder primair onderwijs in de Zaanstreek

Privacy verklaring

  • Cookie instellingen

Powered by Social Schools